۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم پیگیری تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان

لزوم پیگیری تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استفاده از ظرفیت پیرغلامان حسینی بر لزوم تهیه بانک صوتی و تصویری پیرغلامان استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف احمدی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رئیس سازمان صداوسیمای مرکز کرمانشاه که با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز در مسیر عتبات عالیات و کربلای معلی قرار داشته و مردم استان به این نام مفتخر هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه پس از سال‌ها با بازگشایی مرز خسروی مجدد افتخار میزبان از زوار اربعین را پیدا کرده و کرمانشاه دروازه کربلا احیا شد زیرا مرز خسروی تنها مرز بین المللی به سوی عراق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بزرگان و پیرغلامان حسینی بسیاری در این دیار حضور دارند و استان کرمانشاه در بحث عزاداری استان صاحب سبک است و آداب و رسوم معروف خود را دارد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: بانک صوتی پیرغلامان استان کرمانشاه بنا بوده تهیه شود اما تاکنون محقق نشده است و انتظار جامعه مذهبی استان تهیه آثار مداحان و پیرغلامان است زیرا در بحث تولید محتوا صداوسیما می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه به لحاظ ظرفیت مردمی توان بالایی دارد که اگر بتوانیم از آن استفاده کنیم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای نخستین جشن مهمانی کیلومتری غدیر در استان کرمانشاه برگزار شد و خاطره خوبی را برای مردم به یادگار گذاشت.

احمدی اضافه کرد: فضاسازی شهری کرمانشاه باید متناسب با ایام محرم و صفر آماده شود زیرا استان در در مسیر کربلا قرار گرفته و میزبان زوار امام حسین (ع) است.

کد خبر 5834551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha